یادداشت‌هایی از ماشین‌ تحریر

‌اندیشه‌هایم را می‌نگارم

یادداشت‌هایی از ماشین‌ تحریر

‌اندیشه‌هایم را می‌نگارم

من یک فرد مذهبی‌ام! ألبته نه‌به‌معنای «معصوم»! فقط مذهبی‌ام؛ یعنی دوست دارم انسانی باشم که مفهوم حقیقی «انسانیت» را داشته باشد.
به‌چیزهایی می‌اندیشم و می‌نویسم! نوشته‌های من «قرآن» و یا کلام معصوم ع نیست که خالی از خطا بوده باشد! فقط خودنوشت است.
اگر مطلبی را خواندید و اشکالاتی را دیدید، خوشحال می‌شوم با من درمیان بگذارید تا از خطاهایم برگردم.

بایگانی

«زندگی مشترک، یا مُردگی مشترک»!؟

 

 

دو انسان با جنسیت مخالف، تصمیم می‌گیرند که با «هم» خانواده تشکیل داده و در «زندگی» کنند. اساسِ این معیّت را جز «عشق» و «گرایش شدید» طرفین به‌یکدیگر، تشکیل نمی‌دهد! اگر این‌دو، سرشان یکی نباشد؛ مفهوم «همسر» شکل نخواهد گرفت و این «درکنارهم بودن»، به «مردگی مشترک» بدل خواهد شد، نه «زندگی مشترک»!

هر «درکنارهم بودنـ»ـی، اسمش زندگی نیست! گاهی‌وقت‌ها گورستانی است که تمام خواسته‌های یک‌طرف و گاهی طرفین، در آن دفن شده است. این‌ها مُردگانی هستند که در انتظار مرگ بسر می‌برند...

 

  • بولوت

نظرات  (۱)

  • عطاملک | قرارگاه سایبری
  • سلام علیکم

    ایام به کام

    از شما دعوت می کنم برای انتشار سریع و ساده یادداشت هایتان از شبکه اجتماعی ویترین استفاده نمایید

    + اکنون نام کاربیتان ازاد است

    با سپاس

     

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی